خدایاااااااااااااااااااااااا دنیات تـــــــــــــــــــــــه نامردیه

درد داره....   موقعی که هنوزم دوسش داری اما نباید به روی خودت بیاری!

موقعی که میخوای مثل قبل شی اما نمیشه !

موقعی که اسمش میشه پسورد زندگیت وهمه زندگیت!

موقعی که دل یه چیز میگه و عقل یه چیز دیگه!

موقعی که کلی خاطرخواه داری اما دلت پیش یه بیمعرفته!

موقعی که نمیدونی کجای زندگیشی!

موقعی که اون برات جذابترینه!

موقعی که باید ازش ناراحت باشی اما نمیتونی!

موقعی که میدونی بهت زنگ نمیزنه اما با شنیدن صدای هر زنگ تلفنی نفست بند میاد!

موقعی که بهش نیاز داریو اون نیست....

 

 

داستان دیو دلبر رو شنیدی؟بزار برات بگم

دلبر عاشق دیو شد و وقتی بهش گفت دوسش داره طلسم دیوشکست

وتبدیل به ادم شد!

حالا قضه منو گوش کن زمانی عاشق یا ادم شدم ولی تا 

بهش گفتم دوسش دارم به یه دیو سنگ تبدیل شد

 

من هنوزهم دیو رو دوس دارم حتی اگر دلبرش من نباشم....

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ehsanpishro
ساعت12:52---7 مهر 1393

حَرفایی که نِمیگی وُ اَز توُ چِشات میخوُنَم
به یادِ مَن نَباشی ـَم به یادِ تو می موُنَم
هَمیشه اوُن نِگاهِ تو حَرفایِ تازه داره
با مَن دوباره حَرف بِزَن بازَم بِخَند دوباره
بِخَند، وَقتی میخَندی میگم غُصّه رو بی خیالِش
بِخَند که غَم اَز توُیِ شِعرام بِره رَدِّ کارِش
آره بِخَند، وَقتی میخَندی غَم کاری باهام نَداره
بِخَند که این غُصّه دیگه سَر به سَرَم نَذاره


elahe
ساعت19:23---21 تير 1393
دلت الان چی میخواد؟
چی میتونه الان خوشحال تر از همیشت بکنه ؟

پاسخ: روزای خوب مال من نیس چیزی نیس جه خوشحالم کنه


elahe
ساعت19:13---21 تير 1393
راستی بگو ببینم ادرس رو بهت دادم؟
از بابت شعر هم قابل تو رو نداره
میشه ازت بپرسم که تو درباره الهه چی فکر میکنی
پاسخ:کدوم ادرس؟ نمیدونم اجی زود باش شمارتو بده میخوام بدونم کی هستی.تو دخترعموی مهلایی؟


elahe
ساعت19:09---21 تير 1393
نمی خواد که تو زندگیتو برام تعریف کنی
من زیر و روی زندگیتو میدونم
نمی خوای حدس بزنی کی هستم ؟
پاسخ: جدی میگی؟تورو خدا معرفی کن


elahe
ساعت16:27---21 تير 1393
عزیزم بهت قول میدم اگه بیای و من رو ببینی سورپرایز میشی
پاسخ:خب کی هستی؟بگو


elahe
ساعت16:20---21 تير 1393
دوست دارم پیاده ببینمت نه با موتورت


دلتنگی
عین اتش زیر خاکستری است
که فکر میکنی تمام شده

اما یکدفعه همه ات را اتش میزند



پاسخ: اجی اگه میشه بیا همدیگرو ببینیم :-)


elahe
ساعت15:56---21 تير 1393

گذشـــته که حالم را گــــرفتـــه

اینده که حالی برای رسیدنش ندارم

و حال هم حالم را به هم میزند
چـــــه زنـــد گــی تــــلخــی
پاسخ:مرسی خیلی قشنگ بود:-)


elahe
ساعت13:51---21 تير 1393
به نظر من یکبار ازش بپرس اون موقع میفهمی که دوست داره یانه شاید هم دوست دارم اما روش نمیشه بهت بگه
رامین من این هارو میگم چون خودم تجربه کردم
پاسخ: ابجی جون بی زحمت بیا خ یا شمارتو بده یا ادرس وبتو بزار اینجوری که نمیشه من کل زندگیمو تعریف کنم .بیخیال من نمیتونم تجربه کنم نمیتونم کلمه ای که توش نه باشه رو بشنوم شاید همینقدریم که وبم قانم میکنه دیگه قانع نشم.....


elahe
ساعت13:37---20 تير 1393
چه دوستی صمیمی دارند این کفش ها


هرکدام که گم شوند ان دیگری را اواره خویش میکنند
خیلی ازت خوشم اومده باحالی اما خیلی غمگین
پاسخ: خیلی قشنگ بود بازم بیا سربزن :)


elahe
ساعت12:30---20 تير 1393
خیلی خوشم اومد دستت درد نکنه
پاسخ: خواهش میکنم :)


elahe
ساعت21:03---19 تير 1393
الهه غیر ممکن تو رو دوست نداشته باشه حتما یکبار ازش بپرس
پاسخ: هع دس رو دلم نزار که دارم اب میشم شایدم یه روزی ارزوم به دلش بمونه پشیمونش میکنم


غم عشق
ساعت17:53---16 تير 1393
یه دوسـت دارم هایی هـم هست میدونی دروغه ها

ولی قلبـت واســه باورش بــه عقلت التماس میکنه …
پاسخ: هوف :(


غم عشق
ساعت17:51---16 تير 1393
.

چرخش ثانیه ها در ذهنم تداعی گر این جملـه لعنتی است :

رکورد نبودنـت شکست …
پاسخ: :((((((((


غم عشق
ساعت17:45---16 تير 1393
دستم را بگیر

بدون تو , تمام دنیا را هم که داشته باشم

تهی دستم


sorosh
ساعت13:04---15 تير 1393
سلام بیشترمطالب های وبتونو خوندم خیلی از شما خوشم اومده میشه باهم بیشتراشناشیم؟
پاسخ: سلام مرسی / بد نی یه نگاه به پست ثابتم بکنین که چی نوشتم


غم عشق
ساعت16:37---13 تير 1393
سکوت کن این دنیا اگر حرفی داشت خدایش ساکت نبود...
پاسخ: خیلی قشنگ بود :)


غم عشق
ساعت16:37---13 تير 1393
خدایا این روزها حرف هایم بوی نا شکری میدهد تو بگذار به حساب درد ودل..
پاسخ: very gooooooooooooood


arman
ساعت22:23---12 تير 1393
همون س موردی ک گفته ازش بیزاری دیگ
پاسخ: یادم نمیاد دوباره بگو حالا تونستی یه چت پیداکن بزارم وبم:)


رها
ساعت19:08---10 تير 1393
خیلی قشنگ بودد
پاسخ:مرسی:-)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 10 تير 1393برچسب:, | 18:3 | نویسنده : تنهـــــــا |